Livrare si retur
Prezentare generala
Politica noastra de returnare si rambursare este valabila timp de 30 de zile. Daca au trecut 30 de zile de la achizitie, nu iti putem oferi o rambursare completa sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru returnare, produsul trebuie sa fie nefolosit si in aceeasi stare in care l-ai primit. De asemenea, trebuie sa fie in ambalajul original.
Mai multe tipuri de produse sunt exceptate de la returnare. Produsele perisabile, precum alimentele, florile, ziarele sau revistele nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptam produse de igiena intima sau sanitara, materiale periculoase sau lichide ori gaze inflamabile.
Articole suplimentare care nu pot fi returnate:
- Carduri cadou
- Produse software descarcabile
- Anumite produse de sanatate si ingrijire personala
Pentru a finaliza returnarea, este necesara o chitanta sau dovada achizitiei.
Rambursari
Dupa ce primim si inspectam produsul returnat, iti vom trimite un email pentru a te anunta ca l-am primit. Te vom anunta si daca rambursarea a fost aprobata sau respinsa.
Daca este aprobata, rambursarea va fi procesata si suma va fi returnata automat pe cardul tau de credit sau prin metoda initiala de plata, intr-un anumit numar de zile.
Rambursari intarziate sau lipsa
- Daca nu ai primit inca rambursarea, verifica din nou contul bancar.
- Apoi contacteaza compania emitenta a cardului de credit; poate dura ceva timp pana cand rambursarea este afisata oficial.
- Urmatorul pas este sa contactezi banca. Exista adesea un timp de procesare inainte ca rambursarea sa apara.
Daca ai facut toate aceste demersuri si tot nu ai primit rambursarea, te rugam sa ne contactezi.
Produse aflate la reducere
Doar produsele la pret intreg pot fi rambursate. Produsele aflate la reducere nu pot fi rambursate.
Cadouri
Daca produsul a fost marcat ca fiind cadou in momentul achizitiei si ti-a fost trimis direct, vei primi un credit cadou pentru valoarea returnarii. Dupa ce primim produsul returnat, iti vom trimite un certificat cadou prin posta.
Daca produsul nu a fost marcat ca fiind cadou in momentul achizitiei sau persoana care a facut cadoul si-a trimis comanda la propria adresa pentru a ti-o oferi ulterior, vom trimite rambursarea catre acea persoana si aceasta va afla despre returnarea ta.
Returnarea produselor
Pentru a returna produsul, trebuie sa il trimiti prin posta la adresa noastra.
Vei fi responsabil pentru plata costurilor de transport pentru returnarea produsului. Costurile de livrare nu sunt rambursabile. Daca primesti o rambursare, costul returnarii va fi dedus din aceasta.
In functie de locatia ta, timpul necesar pentru ca produsul schimbat sa ajunga la tine poate varia.
Daca returnezi produse mai scumpe, iti recomandam sa folosesti un serviciu de livrare cu urmarire sau sa achizitionezi o asigurare pentru transport. Nu garantam ca vom primi produsul returnat.
Ai nevoie de ajutor?
Contacteaza-ne pentru intrebari legate de rambursari si returnari, folosind pagina de Contact.